Toppbilden, visa:    


Von oben

Lihkströmsverken
Inlägg: 2060
Blev medlem: 29 dec 2011, 00:14

Von oben

Inlägg av Lihkströmsverken »

När jag letade efter en bild som skall återfinnas på min dators hårddisk snubblade jag över en annan bild som jag tror jag visat tidigare. Väl medveten om att "flygbilder" är näst intill tabu kan jag dock inte låta bli att lägga upp bilden igen.
Wilseleda bild 1.JPG
/Ola

Användarens profilbild
St. Mikael
Inlägg: 600
Blev medlem: 11 jan 2014, 17:06

Re: Von oben

Inlägg av St. Mikael »

Väl medveten om att "flygbilder" är näst intill tabu kan jag dock inte låta bli att lägga upp bilden igen.

Fantastisk bilde och härliga detaljer! Jag har lagt märke til att filming och fotografering med drönare har blivit väldigt vanlig i skala 1:1järnvägsmiljöer. Och jag tycker att de bilderna och filmerna tillför något mer, ett perspektiv som vi inte hade tidigare. Jag tänker nog framförallt på filmer från museumsjärnvägar. Men också i min värld av trädgårdsjärnvägar tänker jag ofta på att filming med en drönare hade varit berikande. Alltså, inte tabu längre, utan en till hobby att ge sig in på ;)

Online
Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19963
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Von oben

Inlägg av Johan Molin »

Håller helt med, och apropå von Oben, som tog flygbilden, får väl sägas att siste man ut ur hildingen måste ha hetat "Stig af Bussen" ...

Användarens profilbild
P Ekstrand
Inlägg: 623
Blev medlem: 29 dec 2011, 22:33
Ort: Ingarö
Kontakt:

Re: Von oben

Inlägg av P Ekstrand »

Hej !

Jätte fin bild, övertygande miljö med många detaljer [JC_doubleup.gif]

MvH
Pär

Användarens profilbild
1956
Inlägg: 6065
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:13
Ort: Brantevik

Re: Von oben

Inlägg av 1956 »

Johan Molin skrev:Håller helt med, och apropå von Oben, som tog flygbilden, får väl sägas att siste man ut ur hildingen måste ha hetat "Stig af Bussen" ...
Jag är med dig.

Skriv svar

Återgå till "Järnvägsrelaterade Byggnader"