Toppbilden, visa:    


Tog og Tekno i Helsingør

Ihopsamlade rykten om vad som händer bland tillverkare och bland andra hobbyister!
Johnny
Inlägg: 225
Blev medlem: 07 jan 2012, 08:01

Tog og Tekno i Helsingør

Inlägg av Johnny »

Tog og Tekno har tydligen flyttat till större lokaler i Odd Fellow-huset i Helsingør. I lokalerna låg tidigare en utmärkt vinbutik. Tog og Tekno är en bra affär.

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19964
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Tog og Tekno i Helsingør

Inlägg av Johan Molin »

Tack för tipset! Har tänkt försöka ta mig dit i nästa vecka!

Johnny
Inlägg: 225
Blev medlem: 07 jan 2012, 08:01

Re: Tog og Tekno i Helsingør

Inlägg av Johnny »

Johan Molin skrev:Tack för tipset! Har tänkt försöka ta mig dit i nästa vecka!

Jag också, tänkte mig att besöka Togdillen, Kystbanen och Tog og Tekno i veckan eftersom hustrun inte har semester än.

Johnny
Inlägg: 225
Blev medlem: 07 jan 2012, 08:01

Re: Tog og Tekno i Helsingør

Inlägg av Johnny »

Besökte butiken idag. De är huvudsakligen inriktade på kuggstångsbanor :lol: (3R) men jag köpte en Trixmodell, mer om den i ett annat inlägg. Butiken är värd ett besök. På grund av banarbeten är Kystbanen avstängd i sommar, det blev därför inget besök hos Togdillen eller Kystbanen då det såg lite komplicerat ut med tågbussarna. Istället fick jag tid för tre smørrebrød och en øl. 8-)

kilowatt
Inlägg: 724
Blev medlem: 29 dec 2011, 17:18
Kontakt:

Re: Tog og Tekno i Helsingør

Inlägg av kilowatt »

Johnny skrev:Besökte butiken idag. De är huvudsakligen inriktade på kuggstångsbanor :lol: (3R) men jag köpte en Trixmodell, mer om den i ett annat inlägg. Butiken är värd ett besök. På grund av banarbeten är Kystbanen avstängd i sommar, det blev därför inget besök hos Togdillen eller Kystbanen då det såg lite komplicerat ut med tågbussarna. Istället fick jag tid för tre smørrebrød och en øl. 8-)

Det skall väl vara tre øl og en smørrebrød :=Koko :=u

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19964
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Tog og Tekno i Helsingør

Inlägg av Johan Molin »

Det er vel afhængig af størrelsen af det ene og det anden? :-CO

Skriv svar

Återgå till "Andra förvaltningar"