Toppbilden, visa:    


Körlördag i H0 Aalborg

Här kan du lägga in foton på allt möjligt, alltså även på ickejärnvägsrelaterat. Det är också här du kan dela med dig av dina tips om hur man får bästa resultat när man fotograferar.
Johnny
Inlägg: 225
Blev medlem: 07 jan 2012, 08:01

Körlördag i H0 Aalborg

Inlägg av Johnny »

Fina filmsnuttar, bl.a. Nordpilen och MO. Svenstrup är en station söder om Aalborg.

https://www.youtube.com/watch?v=sWwnUFP ... e=youtu.be

Mölle-Mats
Inlägg: 7838
Blev medlem: 28 dec 2011, 23:30
Ort: Mölle

Re: Körlördag i H0 Aalborg

Inlägg av Mölle-Mats »

Meget dejligt! :-T

Och raskt länkades jag vidare till två efterföljande avsnitt, och där fick jag ju se anrda storheter som MS Lyntog för att inte tala om damplokomotiver D, E, F och N! [JC_doubleup.gif]

Börjar så smått inse att jag nog samlat på mig det rullande material som jag "behöver" (dagens understatement), och nu fick jag ju inspiration till att komma igång med att göra något åt min anläggning så den blir lite mer lik Danmark (och fr a presentabel).
Also sprach der Matserschmitt!

modeljernbane
Inlägg: 300
Blev medlem: 05 jan 2015, 10:23

Re: Körlördag i H0 Aalborg

Inlägg av modeljernbane »

Mölle-Mats skrev:Meget dejligt! :-T

Och raskt länkades jag vidare till två efterföljande avsnitt, och där fick jag ju se anrda storheter som MS Lyntog för att inte tala om damplokomotiver D, E, F och N! [JC_doubleup.gif]

Börjar så smått inse att jag nog samlat på mig det rullande material som jag "behöver" (dagens understatement), och nu fick jag ju inspiration till att komma igång med att göra något åt min anläggning så den blir lite mer lik Danmark (och fr a presentabel).
Det glæder jeg mig til at se, noget dansk modeljernbane. [JC_doubleup.gif] [JC_doubleup.gif]

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19963
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Körlördag i H0 Aalborg

Inlägg av Johan Molin »

Och just Aalborgs modeljernbane vill vi se MYCKET mera av !!!

http://www.h0-aalborg.dk/

Skriv svar

Återgå till "Bilderboken"