Toppbilden, visa:    


Goofy säger hej.

... skriv en rad eller två om dig själv! :-)
Gooofy
Inlägg: 1
Blev medlem: 08 jun 2023, 18:05

Goofy säger hej.

Inlägg av Gooofy »

Fotöljrallare som börjat fixa med moduler hemma.
Intresset verkar vara tämligen kroniskt. Med en uppväxt i Sandviken och därmed närhet både till Järnvägsmuseum och DONJ var den tragiska järnvägsåkomman ett faktum.
Svensk material av 40-talssnitt, eller 50-tal, står högst på intresselistan, ångdrivet överst.
Även intresserad av anläggningens/modulernas undersida, modern elektronik ger oändliga möjligheter.

Kanske skriver jag mer senare. Löd friskt!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19964
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Goofy säger hej.

Inlägg av Johan Molin »

Välkommen! Hoppas du ska trivas hos oss! Skriv gärna mer om dina äventyr i denna mångfacetterade värld!

Redersam
Inlägg: 6
Blev medlem: 12 nov 2022, 18:59

Re: Goofy säger hej.

Inlägg av Redersam »

Gooofy skrev: 09 jun 2023, 19:21 Fotöljrallare som börjat fixa med moduler hemma.
Intresset verkar vara tämligen kroniskt. Med en uppväxt i Sandviken och därmed närhet både till Järnvägsmuseum och DONJ var den tragiska järnvägsåkomman ett faktum.
Svensk material av 40-talssnitt, eller 50-tal, står högst på intresselistan, ångdrivet överst.
Även intresserad av anläggningens/modulernas undersida, modern elektronik ger oändliga möjligheter.
Vaping Panther Bar Engångs Vapes finns i 29st olika smaker har inte bara varit en hobby för mig utan också en väg till personlig framgång. Genom denna passion har jag utvecklat en djupare förståelse för tekniken och konsten bakom e-cigaretter. Genom att utforska olika smaker och skapa egna blandningar har jag inte bara utökat min kunskap utan också blivit en del av en gemenskap av likasinnade entusiaster. Denna resa har inte bara förbättrat min tekniska kunskap utan har också gett mig tillfälle att utveckla kreativitet och en ökad förståelse för hälsosamma val. Vaping har blivit en framgångssaga som berikat mitt liv på många sätt.
Kanske skriver jag mer senare. Löd friskt!
Att utforska modulernas undersida och utnyttja modern elektronik för att skapa nya möjligheter verkar vara en kreativ och tekniskt intressant approach. Ser fram emot att höra mer om dina framsteg och eventuella uppdateringar i framtiden. Fortsätt med ditt entusiasmiska arbete – det låter som ett otroligt roligt projekt!

Skriv svar

Återgå till "Ny medlem säger Hej!"