Toppbilden, visa:    


Hej igen!!!

... skriv en rad eller två om dig själv! :-)
CvonWow
Inlägg: 121
Blev medlem: 20 okt 2018, 16:41

Hej igen!!!

Inlägg av CvonWow »

Oj OJ OJ!!! Hur livet är :-JJ
Har varit i den djupaste dal :-cry och mitt i coronan så mår man så pass bra att ens hobby blir intressant igen :play:
Jag var så pass off att jag var helt övertygad om slutet :=Koko , men så blev det ju inte.
I mitt mörker så sålde jag iväg mycket byggsatser, men inte alla hann gå, så nu börjas det igen...
Arbetstränar på Järnaffär och det är som om man kan andas igen.
Hittade lite vagnar och ett par hus, men loken gick iväg :=u , så min plan/dröm är att få tag på ett lok typ Cc igen eller liknande.
Allt gott till er alla!
Calle.

Användarens profilbild
cgn1954
Inlägg: 2976
Blev medlem: 04 feb 2012, 10:58
Ort: Tyresö/Trollbäcken
Kontakt:

Re: Hej igen!!!

Inlägg av cgn1954 »

:-T åh, skönt du klarade dig igenom.
Med bästa hälsningar
/CGN (Om inga bilder visas så är min server nere - det händer, men inte ofta)
En nästan liten bild - endast 175 px bred
En nästan liten bild - endast 175 px bred

CvonWow
Inlägg: 121
Blev medlem: 20 okt 2018, 16:41

Re: Hej igen!!!

Inlägg av CvonWow »

cgn1954 skrev: 07 nov 2020, 16:54 :-T åh, skönt du klarade dig igenom.
Tack! Ja! Utbrändheten och djupaste ångest är man fri från nu! covid är en annan femma, tror att vi eventuellt haft den, men man vet inte om man inte fått testa sig..
Men det är kanon att bygga tågrelaterat igen.

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19964
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Hej igen!!!

Inlägg av Johan Molin »

Usch, det låter räligt, som man säger här nere (även som exil-östgöte). Hoppas att vägen framåt nu är bättre. Det här måste få ta sin tid att läka ut.

Det är roligt att ha med dig på banan (!) igen. Återkom till dina planer och byggerier i den takt du själv orkar med!

CvonWow
Inlägg: 121
Blev medlem: 20 okt 2018, 16:41

Re: Hej igen!!!

Inlägg av CvonWow »

Johan Molin skrev: 08 nov 2020, 13:35 Usch, det låter räligt, som man säger här nere (även som exil-östgöte). Hoppas att vägen framåt nu är bättre. Det här måste få ta sin tid att läka ut.

Det är roligt att ha med dig på banan (!) igen. Återkom till dina planer och byggerier i den takt du själv orkar med!
Tack! :=KOMP
:-T Det är aldrig kul när det spårar ur och det inte går att få upp ångan . Det gick tillslut inte att bara elda på, utan det drogs i nödbromsen och hjulen stannade rakt in i tunneln utan minsta ljus.
Ja det är skönt att komma igång, det är en mycket bra form av vila, och arbetsträningen är till stor hjälp att skapa struktur,
Det är svårt att acceptera hur lång tid det tar tillbaka, men har väldigt bra folk omkring som påminner.
Allt gott
Calle

Skriv svar

Återgå till "Ny medlem säger Hej!"