Toppbilden, visa:    


Trump

Användarens profilbild
1956
Inlägg: 6065
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:13
Ort: Brantevik

Trump

Inlägg av 1956 »

I en situation där amerikaner inom kort har att välja mellan pest och kolera snubblade jag över detta Youtube-klipp, lyssna gärna igenom det. Själv känner jag en stor oro inför att se Donald Trump som nästa president i USA men samtidigt har jag känt att bilden i media, särskilt svensk med DN i spetsen, har vinklat rapporteringen. Den bilden blev till viss del bekräftad av det jag hörde här.

https://www.youtube.com/watch?v=JOUFsCS7xYE

Användarens profilbild
cgn1954
Inlägg: 2956
Blev medlem: 04 feb 2012, 10:58
Ort: Tyresö/Trollbäcken
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av cgn1954 »

Såg filmen med svensk text - på DN. Nåja...

Det som är så irriterande med detta kring Trump är att inte fler reagerar över inkompetensen - den mannen är ju totalt inkompetent för detta ämbete - dvs. att en president som ska representera USA är en idiot. Vad ger det för image för landet USA?

Men beträffande inkompetens så är det ju lika illa lite överallt hos de som har makten. Tyvärr. :=u Putin... eh...

Strunt samma... mänskligheten har problem, igen.
Med bästa hälsningar
/CGN (Om inga bilder visas så är min server nere - det händer, men inte ofta)
En nästan liten bild - endast 175 px bred
En nästan liten bild - endast 175 px bred

PeO
Inlägg: 3056
Blev medlem: 14 jul 2012, 22:02

Re: Trump

Inlägg av PeO »

Kom ihåg Axel Oxenstiernas ord till den unge Gustav, blivande Gustav II Adolf: Min son, om du visste med vilken liten vishet världen styrs.
Axel lär vara den näst mest berömde svensken utomlands genom tiderna, efter Dag Hammarsköld.

Användarens profilbild
1956
Inlägg: 6065
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:13
Ort: Brantevik

Re: Trump

Inlägg av 1956 »

cgn1954 skrev:Såg filmen med svensk text - på DN. Nåja...

Det som är så irriterande med detta kring Trump är att inte fler reagerar över inkompetensen - den mannen är ju totalt inkompetent för detta ämbete - dvs. att en president som ska representera USA är en idiot. Vad ger det för image för landet USA?

Men beträffande inkompetens så är det ju lika illa lite överallt hos de som har makten. Tyvärr. :=u Putin... eh...

Strunt samma... mänskligheten har problem, igen.
Instämmer, det känns verkligen inte bra. Tyvärr är även den svenska politiken genomsyrad av inkompetens inom de flesta områden däribland utrikespolitiken. Få politiker är väl så övervärderade som Margot Wallström även om hon inte är lika galen som Trump. Det jag finner märkligt i DN:s rapportering är att det verkar som att man på tidningen tror att man genom sin rapportering kan påverka valutgången, vilket man självklart inte kan.

ubjs
Inlägg: 307
Blev medlem: 29 dec 2011, 12:04

Re: Trump

Inlägg av ubjs »

Visst kan DN påverka valutgången, sedan är frågan i vilken grad och vad man menar med att påverka.
DN borde ha ganska många läsare bland svenskamerikaner och troligen påverkas några av dom av det dom läser.
Vilket i sin tur bör innebära att några väljer att rösta på den ena eller andra beroende på det man läst i DN.
Hur många personer det kan röra sig om vågar jag inte gissa, men även om det bara handlar om en person så har ju DN då påverkat valet.
Men menar man avgöra eller påverka i stor utsträckning så är det mindre troligt att det som skrivs i DN gör det.
Å andra sidan så vann Thomas Wassberg ett skidlopp med en tusendels sekund, så om valet blir extremt jämnt och avgörs av några få röster så vore det teoretiskt möjligt att DN även avgör vem som väljs till president.

Bortsett från detta resonemang så tror jag att den ledarskribent som inte tror att det han skriver påverkar nog bör byta jobb.

Mvh UB

Nordexpress
Inlägg: 81
Blev medlem: 07 jan 2012, 22:59
Ort: Paris

Re: Trump

Inlägg av Nordexpress »

cgn1954 skrev:Det som är så irriterande med detta kring Trump är att inte fler reagerar över inkompetensen - den mannen är ju totalt inkompetent för detta ämbete - dvs. att en president som ska representera USA är en idiot. Vad ger det för image för landet USA?
Olämplig som president ja.

Men det som förvånar mig är att jag inte hört någon yttra sig om att han även är olämplig som företagsledare. Vilka värderingar främjar han i sina företag och baserar han sina affärer på? jag skulle i alla fall inte vilja vara anstäld av Trump. Det är skämmande. Vilken bild av företagsledare ger det egentligen: bara han lyckas i affärer och blir rik kan man bete sig hur som helst?
Kan gissa att eftersom det rör sig om pengar vill man inte reagera på detta, men det ger ju en bild om att i affärer kan ven som helst lyckas... :(

Nordexpress

Användarens profilbild
GammelDansken
Inlägg: 619
Blev medlem: 05 sep 2013, 09:36
Ort: Fällfors

Re: Trump

Inlägg av GammelDansken »

När jag sett han, sitter jag kvar med en känsla av, att det är en illa kamouflerad, President for Hells Angels.
Stackars USA och värden, om han for Knappen. :=nee
//John

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19925
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av Johan Molin »

The Time is out of Joint ... sade väl redan Hamlet.

Det otäcka är att man i västvärlden sett denna typ av fascistoida politiker dyka upp som springer efter småflickor / kvinnor och anser sig kunna bete sig hur stolligt och okunnigt som hänt, men ändå blir valda. Att en man som Putin lyckas med det är kanske mer lättbegripligt, men varifrån kommer denna längtan efter "en stark man"? Trump är ju bara en i högen, Berlusconi en annan bara som jämförelse.

Det riktigt otäcka med Trump är att han, i likhet med Putin kan komma att sitta "på knappen", och att det i likhet med Putin finns en sorts oberäknelighet över honom.

Den västerländska demokratin tycks behöva en nytändning, där saker som vi tagit för givet, som likhet inför lagen, rättstrygghet, yttrandefrihet och fredlig lösning av konflikter måste "återerövras" och sättas i högsätet igen. Fundamenta som hela tiden naggas i kanten av mammons makt, må det vara i Stockholms stadshus, Region Skånes fina lokaler i Västra Hamnen i Malmö, eller hos politiska ledare världen över..

Användarens profilbild
GammelDansken
Inlägg: 619
Blev medlem: 05 sep 2013, 09:36
Ort: Fällfors

Re: Trump

Inlägg av GammelDansken »

Jag kanske inte mästra skriva det, men det täcker ganska exakt vad jag tänker.
Johan skrev
Den västerländska demokratin tycks behöva en nytändning, där saker som vi tagit för givet, som likhet inför lagen, rättstrygghet, yttrandefrihet och fredlig lösning av konflikter måste "återerövras" och sättas i högsätet igen. Fundamenta som hela tiden naggas i kanten av mammons makt, må det vara i Stockholms stadshus, Region Skånes fina lokaler i Västra Hamnen i Malmö, eller hos politiska ledare världen över..
//John

tågtyckarn

Re: Trump

Inlägg av tågtyckarn »

Ni kanske borde titta på det här.

https://www.youtube.com/watch?v=PbCX1vZVuMo

Vi får se vad som händer.

ubjs
Inlägg: 307
Blev medlem: 29 dec 2011, 12:04

Re: Trump

Inlägg av ubjs »

Du sprider samma dynga hela tiden.
Det går alltid ut på att alla stora tidningar, tv-bolag osv är korrupta och att dom som säger sanningen är folk som man knappt vet vilka det är.
Desinformation kallas det och i bakgrunden finns ofta regimer med egna syften, tex Ryssland.
Du och dina likar är bara sk nyttiga idioter som hjälper dom att nå sina syften.

Nej, det finns inga gigantiska sammansvärjningar, amerikanarna landade verkligen på månen osv.

Mvh UB

tågtyckarn

Re: Trump

Inlägg av tågtyckarn »

Du menar att jag berättade för Clintons kampagnmedarbetare hur dom skulle skryta med att koma undan övergrepp?

Och att jag fick personligainstruktioner från Putin?

Användarens profilbild
1956
Inlägg: 6065
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:13
Ort: Brantevik

Re: Trump

Inlägg av 1956 »

Bild

Han är icke förvånande glad för att sätta sitt namn på fallossymboler. Här på en skyskrapa på lower Manhattan.

tågtyckarn

Re: Trump

Inlägg av tågtyckarn »

Jag kanske borde klargöra, enda anledningen att jag säger något positivt om Trump är Hillary Clinton.

Berra
Inlägg: 316
Blev medlem: 29 dec 2011, 23:00
Ort: Väskinge

Re: Trump

Inlägg av Berra »

[JC_doubleup.gif]
tågtyckarn skrev:Jag kanske borde klargöra, enda anledningen att jag säger något positivt om Trump är Hillary Clinton.
/Berra
Det är en hobby, inte Riksantikvarie ämbetet!

Användarens profilbild
småländska-rallare
Inlägg: 551
Blev medlem: 19 apr 2012, 20:33
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av småländska-rallare »

Undrar vem ni önskar helst blir president i USA "Trump eller Hillary Clinton"

Eftersom ni skriven om personer.

tågtyckarn

Re: Trump

Inlägg av tågtyckarn »

Ingen. :=S

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19925
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av Johan Molin »

Du tycker alltså inte att USA ska ha någon president? Eller Putin kanske?

tågtyckarn

Re: Trump

Inlägg av tågtyckarn »

Det är bara Amerikansk dumhet som gör Putin populär. Du vet det. :-r2

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19925
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av Johan Molin »

Jo, jag vet att Putin gör aldrig någonsin några dumheter själv, och ryssarna kan skatta sig lyckliga över att ha en sådan regim ...

thorpe
Inlägg: 2392
Blev medlem: 28 dec 2011, 22:11

Re: Trump

Inlägg av thorpe »

Ursäkta en yngling för ett litet försök att lätta upp det hela.
- Trump, Trump, Trumpa i klaveret! :-r2

(Melodi: "Kom, kom kom till smörgåsbordet!" Kom inte på någon lämplig melodi för namnet Clinton. F`låt.)

tågtyckarn

Re: Trump

Inlägg av tågtyckarn »

Jag föreslår att ni går in här.

https://wikileaks.org/

Nere till höger finns en rubrik, Hillary Clinton email. Sen kan ni leta vidare.

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19925
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av Johan Molin »

Ja Putins käre vän Donald Duck, förlåt, Donald Trump, är ju ett mycket bättre kort. I synnerhet som han tycks vilja bli god vän med Kim Jong-Un också.

.... i alla länder, förenen eder! (Välj valfritt attribut, men vadsomhelst duger väl eftersom les extremes ses touchent)

Jag skulle hellre velat se en film av Putins bastusamtal med sina kompisar före OS i Sotj. Förmodligen sades där väl ungefär samma saker som i Trumps "sexistiska bekännelser".
Herregud vilka marodörer det finns här i världen. Och så finns det folk som vrider sig själva ur led för att försöka FÖRSVARA sådant folk ...

tågtyckarn

Re: Trump

Inlägg av tågtyckarn »

Du och dina vänner har tagit en felsväng i historien som inte kan försvaras. Inga påståenden om Trump eller Putin kan försvara ert beteende.

Det som kommer närmast i tankarna är ett citat av Lidia Comissarie Montalbanos flickvän i avsnittet Formen av vattnet.

Du har utnämnt dig själv till Gud , visserligen en fjärde gradens Gud men ändå en Gud. :-Dia

thorpe
Inlägg: 2392
Blev medlem: 28 dec 2011, 22:11

Re: Trump

Inlägg av thorpe »

Såg igår ett program av Folke Rydén, "Från Clinton till Clinton". Några kommentarer av potentiella väljare var av slaget "rösta på en kandidat för att undvika att den andra kandidaten vinner".
De kontakter jag regelbundet har med gamla vänner, grannar och arbetskamrater på andra sidan Atlanten uttrycker i stort sett samma tänk, det är finansetablissemanget mot politikerditot. De flesta jag känner hade helst sett helt andra kandidater. De har en känsla av att det kvittar vad folket tycker, det blir som den ena eller den andra eliten vill i alla fall. Oavsett vem som vinner! Det här kampanjandet har varit det smutsigaste och mest intelligensbefriade enligt många. Både HC och DT har skelett i sina garderober men ingen verkar bry sig mer än de journalister, unga människor och vanliga jobbare som av etablissemanget betraktas som "knäppskallar".
Nu tror jag inte att USA kommer att förändras särskilt mycket, vem det än är som sitter i Vita Huset., det kan nog inte ske förrän nya krafter med en annan inställning till verkligheten börjar komma in i det politiska spelet. Klyftorna ökar och de stora elefanterna ser det men kan (eller vill inte) göra någonting.
Sedan kan jag ju vara litet ironisk och tycka att ett valsystem som "was good enough for great-great-great Grandpa is good enough for me" inte riktigt hör hemma i 2000-talet. Tänk tanken att vi skulle införa elektorsval i Sverige. Det svindlar, det vore som att återinföra ångloken på de svenska järnvägarna. Tycker jag!

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19925
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av Johan Molin »

Ånej, så trevligt tror jag inte det hade varit med elektorer i Sverige! :-CO

Jag har aldrig påstått att jag är någon större vän av det amerikanska politiska spelet, men skräckscenariot för mig vore i alla fall Trump i Washington med fingret på den ena knappen till Armageddon, och Putin som motpart i Moskva med fingret på den andra ...

Vad vi i Sverige rent egoistiskt behöver mest av allt är ett stabilt internationellt politiskt system, där aktörerna såväl i Moskva som Washington både visar ansvar mot vår stackars värld, och vars göranden och låtanden är förutsägbara. Det känns som om vi befinner oss ganska långt därifrån just nu.

Fast vi ska kanske inte klaga. Ingen av oss bor i Aleppo i varje fall.

Stefan S
Inlägg: 1199
Blev medlem: 26 mar 2012, 23:23

Re: Trump

Inlägg av Stefan S »

Vi kan i alla fall glädja oss åt att Saudi Arabien nu kommer att förvandlas till en västerländska demokrati för nu har vår lille svetsare sagt till på skarpen Bild

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19925
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av Johan Molin »

Oj då! Given kandidat till Nobels fredspris nästa år m a o!

BAn
Inlägg: 801
Blev medlem: 23 okt 2012, 15:50
Ort: Sävedalen

Re: Trump

Inlägg av BAn »

För den som vill öva upp "språkkänslan" på presidentkandidatnivå, så fanns en helsida med citat i The Ney York Times i söndags.

Håll tillgodo - direkt från verkligheten över där: http://www.nytimes.com/interactive/2016 ... sults.html

/Bengt :-cry

P.S.
Klickar man på ett citat får man upp källan - för den som för en händelse tror att även detta är "riggat". :-r2
- en rest från sent fyrtiotal

tågtyckarn

Re: Trump

Inlägg av tågtyckarn »

Och den som vill öva upp 'minnet' så kan man titta på detta.

https://www.youtube.com/watch?v=0EGBOMvBrZw

Det är så sent i spelet nu att ingen av er kan hävda att ni inte känner till allt det här. :-Dia

Användarens profilbild
småländska-rallare
Inlägg: 551
Blev medlem: 19 apr 2012, 20:33
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av småländska-rallare »

tågtyckarn skrev:Och den som vill öva upp 'minnet' så kan man titta på detta.

https://www.youtube.com/watch?v=0EGBOMvBrZw

Det är så sent i spelet nu att ingen av er kan hävda att ni inte känner till allt det här. :-Dia
Varför avsky du Hillary Clinton är för hon kvinna som Trump sa

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19925
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av Johan Molin »

Håller helt med dig. Det räcker och blir över med EN knäppgök som kan ställa till fanstyg i världen. Vi behöver inte TVÅ.

Det är för övrigt rätt intressant att tågtyckarn har sån aversion mot Hillary - exakt likadan som Putin tycks hysa. En händelse som ser ut som en tanke ...

tågtyckarn

Re: Trump

Inlägg av tågtyckarn »

Min aversion mot Hillary Clinton beror på att hon är neokonservativ. Och alltså ser krig som ett ändamål i sig. För att hon stödde bildandet av ISIS. För att hon var drivande i attacken mot Libyen som kostade 100.000 människor livet. För att hon var drivande i attacken mot Syrien som kostade 400.000 människor livet och startade ISIS. ISIS har proklamerat att dom ska döda alla icketroende i Europa. Ett beteende som vi inte har sett sedan Hitler gick in i Ryssland med målsåttningen att döda alla slaver. ISIS har skrivit lagar onm behandling av sexslavar , vi kämpade hårt för att avskaffa slaveriet i världen. Dessutom startade hon upp Ukraina, samtidigt som hon tog 10 miljoner dollar från regeringen hon tillsatte för k talarvoden. Jag kan fortsätta hur länge som helst......

Donald Trump, tja jag tycker att det är en gradskillnad mot att uppträda illa och att stödja dom som bränner unga flickor levande för att dom vägrar ställa upp som sexslavar. Jag är egentligen bara besviken på dom av er som inte inser skillnaden. :-Dia
Senast redigerad av tågtyckarn den 27 okt 2016, 10:40, redigerad totalt 1 gånger.

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19925
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av Johan Molin »

Jag har hört argumentationen förut. Nästan ordagrant, österifrån ...

tågtyckarn

Re: Trump

Inlägg av tågtyckarn »

Det här är nog bästa förklaringen för Trumpjust nu.

https://www.youtube.com/watch?v=XsPlwhahHAo

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19925
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av Johan Molin »

Som sagt ...

Bild

"Nyttiga idioter i alla länder, förenen eder!" ...

Användarens profilbild
småländska-rallare
Inlägg: 551
Blev medlem: 19 apr 2012, 20:33
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av småländska-rallare »

tågtyckarn skrev: Donald Trump, Jag är egentligen bara besviken på dom av er som inte inser skillnaden. :-Dia
Om Donald Trump vinner val :?: Så kan han startade 3 världskriget :-Dia Då behöver vi inte bekymra mera...

tågtyckarn

Re: Trump

Inlägg av tågtyckarn »

Ansolut, och om ni blir förbannade på mej så blir dom människor som har mördats i Libyen omördade, och dom hus som blivit bombade obombade.

Er logik är bara sorglig. Och en sak till. Nu bekämpar dom ISIS åtminstånde i Syrien, Dom gör det för att människor som jag protesterade, hade det varit för människor som er så hade ingen ingripit mot ISIS. Det enda ni har gjort här är att ni har försvarat Amerikanernas stöd för ISIS.

Fast jag får väl vara glad att jag inte blev behandlad såhär

https://www.youtube.com/watch?v=FvBH7f6KJeU

https://www.youtube.com/watch?v=43MJr7z6NlA

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19925
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av Johan Molin »

De människor som lyckats slippa ut ur infernot i Aleppo tycks ha en delvis annan verklighetsuppfattning än du (och Putin).

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19925
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av Johan Molin »

Oavsett ens åsikter om de båda presidentkandidaterna kan konstateras att USA är annorlunda än Sverige ...

TV-reklam för Hubert Humphrey 1968 (det blev ju Nixon som vann, med Spiro Agnew som vicepresident ...)



Föreställ er att Yngve Holmberg hade låtit tillverka likadan bioreklam som skrattade ut namnet Olof Palme på TV-rutan, som efterträdare till Erlander (det var ju val i Sverige 1968 också) ...

Användarens profilbild
1956
Inlägg: 6065
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:13
Ort: Brantevik

Re: Trump

Inlägg av 1956 »

Om man ska försöka se positivt på ditt hypotetiska antagande så hade det kanske räddat livet på Olof Palme. :-CO

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19925
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av Johan Molin »

Denna typ av politisk reklam var väl precis lika otänkbar i Sverige som att någon skulle få för sig att gå och skjuta Sveriges statsminister ...

ubjs
Inlägg: 307
Blev medlem: 29 dec 2011, 12:04

Re: Trump

Inlägg av ubjs »

Rikards kommentar om Palme är det mest osmakliga jag läst på mycket länge.
Att skända en mördad statsminister, finns det ingen gräns för dig?
Men vad kan man vänta sig av en person som i flera år ägnat sig åt mobbning av modellrallare med andra åsikter än han själv.

tågtyckarn

Re: Trump

Inlägg av tågtyckarn »

Ubjs.

Jag tror inte att Richards kommentar var avsedd att skända Palme.

Vi kan vara ödmjuka och inse att vi alla säger saker som kan missförstås. :)

tågtyckarn

Re: Trump

Inlägg av tågtyckarn »

Ubjs.

Jag tror inte att Richards kommentar var avsedd att skända Palme.

Vi kan vara ödmjuka och inse att vi alla säger saker som kan missförstås. :)

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19925
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Trump

Inlägg av Johan Molin »

Nej, jag håller med tågtyckarn här. Dessutom haltar iofs jämförelsen. Nixon med sitt bihang Spiro Agnew vann ju TROTS Hubert Humphreys tv-reklam!

Till yttermera visso var Humphrey en respekterad politiker med i mångt och mycket en "skandinavisk" syn på politik. Han satt som senator för Minnesota i många år och fick bl a ett stadion i Minneapolis uppkallat efter sig. Det blir lite tankeväckande att en "hederlig" politiker ägnade sig åt så närmast otillständig dissning av en motståndare (fast den var iofs rätt rolig i all sin bedrövlighet ...)!

Användarens profilbild
1956
Inlägg: 6065
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:13
Ort: Brantevik

Re: Trump

Inlägg av 1956 »

Ubjs har helt missuppfattat det jag skriver. Som jag skrev var det ett hypotetiskt antagande som utgick från att om socialdemokraterna hade förlorat valet och att Olof Palme därför inte hade blivit statsminister, så hade han sannolikt inte blivit kallblodigt mördad. Jag förvarar inga mord på folkvalda politiker, inte på några andra heller för den delen. Inte ens på Trump.

När det gäller det ubjs skriver om mobbning så betackar jag mig för den typen av påhopp!


Användarens profilbild
St. Mikael
Inlägg: 592
Blev medlem: 11 jan 2014, 17:06

Re: Trump

Inlägg av St. Mikael »

Jaaa, sånn äre bara :=u [JC_doubledown.gif] Nu får vi hoppas att han lugnar sig åtskilliga grader.. Det är majoriteten av amerikaner som faktiskt menar att han där har ett förnuftigt budskap, som skrämmer mig så mycket.. :shock:

tågtyckarn

Re: Trump

Inlägg av tågtyckarn »

Hmmmmmm , jag vann.

Skriv svar

Återgå till "Övrigt som inte passar någon annanstans"